Werken aan een gezonde samenleving met Yakult
Yakult is voor het tweede jaar de trotse hoofdsponsor van Start to Run, hét professionele programma van de Atletiekunie voor iedereen die wil starten met (hard)lopen onder begeleiding van ervaren trainers.
Een logische keuze die perfect aansluit bij Yakults bedrijfsfilosofie Werken aan een gezonde samenleving. Wereldwijd ondersteunen en organiseren zij verschillende activiteiten die een goede leefstijl promoten. Waarom? Omdat het product Yakult in een goede leefstijl past en Yakult het belangrijk vindt om een steentje bij te dragen aan een gezondere samenleving.
En samen bereiken we meer! Zo zetten we samen met Yakult als A-merk Yakult Start to Run en daarmee hardlopen het hele jaar door stevig op de kaart. Hoe we dat samen doen? Met een gecombineerde reclamecampagne met spotjes op TV, met radiocommercials via Sky Radio en verschillende advertenties in boodschappenmagazines zoals Allerhande. En via het magazine Vrouw (van de Telegraaf) die een deelnemer volgt en daarover schrijft. Maar zeker ook online via Google en Facebook weten we samen de weg naar de aankomend hardloper te vinden.
De kracht van deze samenwerking zien we terug in enthousiaste reacties van de deelnemers aan Yakult Start to Run. Deelnemers voelen zich fitter en energieker, raken kilo’s kwijt, hebben meer zelfvertrouwen en weer plezier in het bewegen gekregen. Velen blijven na de cursus lopen en worden lid van een bij Yakult Start to Run aangesloten atletiekverenigingen. Mooie resultaten waar we trots op kunnen zijn!