Runner's World en Atletiekunie breiden samenwerking uit
Runner\'s World, hét hardloopblad van Nederland is komende jaren mediapartner van de Atletiekunie. Beide partijen willen lopers inspireren en informeren over hardlopen. Het blad en de bond werkten de afgelopen jaren al samen in Start to Run, waarbij duizenden beginnende lopers in 6 weken van 1 naar 20 minuten leren hardlopen. Deze succesvolle samenwerking wordt nu geïntensiveerd en uitgebreid.
Onderdeel van het mediapartnership is een maandelijkse pagina Atletiekunienieuws in het magazine. Daarnaast levert de Atletiekunie de loopevenementenkalender, achterin Runner\'s World, de meest complete hardloopkalender van Nederland.
Olivier Heimel, hoofdredacteur Runner\'s World: ‘Met de Atletiekunie hebben we de best mogelijke partner om de lezer nog beter van dienst te zijn\'.
Jan Willem Landré, directeur van de Atletiekunie: ‘70% van onze leden is hardloper. Runner\'s World biedt ons een platform om rechtstreeks met hen en tienduizenden hardlopers in Nederland te communiceren. We zijn er dan ook trots op dat we met Runner\'s World een partnership aangaan\'.